27/04/2020

Latarenka

Dzień dobry :)

Zapraszam Was na moją inspirację dla Tekturkowo, która miała miejsce siedem dni temu ;)
Wzięłam na warsztat bazę z płyty HDF o kształcie latarni (23x15 cm). 
Jest to o tyle świetna baza, ponieważ składa się z dwóch elementów - nakładanych jeden na drugi.

W moim projekcie na obie bazy przykleiłam papiery ScrapBoys (kolekcja Primavera),
dekorując dodatkowo storczykami wyciętymi z arkusza. Brzegi latarni miejscami wysmarowałam antycznym gesso, a po wyschnięciu przeciągnęłam woskiem.

Dodałam tekturki, m.in. mamę z dzieciątkiem i wstawiłam napis "Jesteś moim światłem".
Mam nadzieję, że latarnia jest ciepła w odbiorze ;)









Listę użytych przeze mnie materiałów znajdziecie w poście na blogu Tekturkowo.

Pozdrawiam




12 komentarzy:

  1. Fantastyczna! Bardzo mi się podoba,jak ozdobiłaś brzegi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca. Podwójna baza, dała duże pole do popisu, które świetnie wykorzystałaś. Fajnie poukładane kwiaty, i na górze, i na dole.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu, zachwycająca latarenka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przemyślana i bardzo wyjątkowa praca, wspaniała

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo Wam dziekuję za miłe słowa :) Taką latarenkę można robić w wielu aranżacjach. Jestem ciekawa jak zrobią ją inni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała latarenka, romantyczna, kobieca i taka rozczulająca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zachwycający projekt.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna. Taka delikatnie wiosenna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow:) fantastyczna latarenka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna praca - z przesłaniem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteście wspaniałe! Bardzo Wam dziękuję za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i za każdy pozostawiony wpis :)