08/04/2020

Jajo, jajo malowane...antycznym gesso

Witam Was miło :)

Dziś moja inspiracja dla Tekturkowo.  
Jajo (na podstawce) wielkości 15 cm wykonane na bazie hdf.
To były miłe chwile tworzenia :)

Baza została pomalowana białym gesso, następnie odbiłam wzór przez maskę (w kształcie rozmazanych kropek),
obficie pomalowałam antycznym gesso w kolorze ecru,
przetarłam pastą z efektem mchu oraz woskiem w brązowym kolorze.
Znalazło sie na nim kilka Tekturkowych tekturek i wycinanek (pień drzewa, gniazdko).

Jajo stoi dumnie na komodzie wśród innych dekoracji wiosenno-świątecznych,
m.in. przy wyrośniętej gęstej rzeżuszce, mimi jajeczkach i kwiatach ;)







  

  


Pozdrawiam, dziękuję za odwiedziny :)


16 komentarzy:

  1. Kasiu, piękna dekoracja. A jaki on ma śliczny ogonek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marta :) Tak, ten ogonek też mnie rozczula ;)

      Usuń
  2. Oooch, wspaniały jajo! I ten mech i ten płotek i ten uroczy ogonek... Piękna ozdoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow:) niesamowite jajo:) wszystko idealnie dopasowane:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu, jajo wygląda świetnie! Pięknie je zmediowałaś, a zabawny króliczek to fantastyczny humorystyczny akcent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, dziękuję Ci bardzo. Z tej pracy jestem bardzo zadowolona :)

      Usuń
  5. Świetny efekt uzyskałaś, jajo cudnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  6. Obłędne! Kocham takie mediowe prace! I skusiłaś mnie na antyczne gesso. :) Chodziło za mną długo, ale jakoś nie miałam odwagi go kupić. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Daga! Właśnie to gesso także mnie zauroczyło, mam je od niedawna, i używam w wielkości prac :) Są też inne odcienie z tego co widziałam, ja mam ecru.

      Usuń
  7. Rewelacyjny projekt wykonałaś.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu, Twoje jajo zachwyca:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne jajo! I wielkanocne, i wiosenne, więc może postać i cieszyć oko nieco dlużej. :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i za każdy pozostawiony wpis :)