25/09/2020

Kartka komunijna w bieli

Witajcie :)

Czas komunii w tym roku wyjątkowo we wrześniu. 
Wykonałam z tej okazji kartkę sztaligową w pudełeczku.
I mimo jesiennego miesiąca postawiłam na biel, łącząc ją z delikatnym różem w tle.
 Lubię kartki komunijne w delikatnych tonach, tak, jak na tę okiliczność przystało ;) 

Użyte tekturki wybieliłam i natarłam woskiem w kolorze biała perła - na żywo ładnie się mienią.
Ozdobiłam białymi kwiatami z foamiranu, białymi liśćmi bluszczu i zielonymi dodatkami,
koronką, łańcuszkiem perełek i serduszkim z masy. 




Zestawik komunijny zgłaszam na wyzwanie do 

Miszmasz Papierowy wyzwanie #60 Nie jedna tekturka



Ciepło pozdrawiam, Kasia


5 komentarzy:

  1. Kasiu, piękna delikatna i bardzo elegancka! Ja również jak już taie robię to raczej w taki delikatnych kolorach, no czasem bardziej napakowane kwiatami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna, widzę, że sezon wciąż trwa ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię tę formę. Jak widać sprawdza się na różne okazje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, wspaniale sie prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ mi się ta kompozycja podoba. Kwiatowo lisciowo perełkowa. A cała kartka wyszla elegancko i ładnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i za każdy pozostawiony wpis :)