13/09/2020

Pamiątka Chrztu - kartka i pudełko

 Witam Was miło :)

Z przyjemnością prezentuję komplecik z okazji Chrztu Świętego - kartka i pudełko na drobne pamiątki.

Kartka składana sztalugowo w jasnej białko-złocistej tonacji, ozdobiona tekturkami, 
koronką, perełkami i kwiatami z foamiranu.
Pudełko, które dostałam do ozdobienia, zostało udekorowane przeze mnie jedynie na wieczku.
Istotne było, by kartka pasowala do pudełka, a pudełko do kartki ;) 
Mam nadzieję, że tak właśnie jest :)











13 komentarzy:

  1. Bardzo ładny komplecik. Podobają mi się te tekturki w stanie surowym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Martyna :) Choć muszę Cię zmartwić - tekturki są wybielone, a następnie polalowane delikatną złotą farbą ;) Choć na zdjęciach rzeczywiście widać jakby były "na surowo" :)

      Usuń
  2. Bardzo elegancki komplet!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka, bardzo dalikatny komplet :)
    A odpowiadając na Twój komentarz u mnie- te grafiki to nowa kolekcja Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka, bardzo dalikatny komplet :)
    A odpowiadając na Twój komentarz u mnie- te grafiki to nowa kolekcja Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny komplet, taki delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Wam ślicznie za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała pamiątka. Nic dodać nic ująć.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i za każdy pozostawiony wpis :)