18/01/2021

Zakładka o zapachu herbaty

 Witajcie ciepło :) 


Zacznę od tego, że u mnie też śniegiem nasypało... (ha ha) :D
Sanki, górki, kulki śnieżne i zziębnięcie mam już zaliczone! ;) Starczy :)

Ostatnio robię mało wzniosłe prace, ale ważne, że jeszcze znajduję czas na ich tworzenie.
Poniżej jedna z tegorocznych prac - zakładka do książki w nietypowym dla mnie kształcie - nietypowym, bo kwadratowym. 
Pomysł zaczerpnęłam od bardzo twórczej osoby - zainspirowała mnie Daga z bloga (P)otworki,
która zrobiła taga o takim właśnie kształcie - utkwiło mi to na długo w pamięci ;)

Moja zakładka ma "zapach herbaty" :) 
Embosingiem na gorąco nakreśliłam liście.




7 komentarzy:

  1. Prześliczna zakładka. :) Cieszę się, że Cię zainspirowałam, to fajne uczucie. :) Mnie się też spodobał ten kształt, nadal go eksploatuję. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna.
    Kwiaty na ciemnych deskach prezentują się cudnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale optymistyczna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajowo wyszła :) I ogromnie podoba mi się przesłanie. Idealnie pasuje do Twojego obecnego punktu zwrotnego w życiu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna, i ja w końcu muszę się zabrać za robienie zakładek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniale napisy!! Ładnie delikatna. Fajna zakładka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna zakładka, ja tak naprawdę jeszcze nigdy nie zrobiłam zakładki :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i za każdy pozostawiony wpis :)