01/02/2021

Album bardzo kobiecy, bardzo wspomnieniowy...

 Witajcie miło :)


Dziś chciałabym zaprezentować Wam kilka zdjęć dużego projektu.
Na początku stycznia zrobiłam album bardzo kobiecy na wiele, wiele zdjęć!
Projekt był o tyle ciekawym wyzwaniem, gdyż dostałam do wklejenia zdjęcia.

Tak więc pierwszych kilka stron zawiera zdjęcia z dalekiej i bliskiej przeszłości, a końcowe karty są puste, by umieścić zdjęcia z teraźniejszości.

Album został wykonany na ciemno szarej bazie Bazyl o wym. ok. 20x16 cm, składa się z 6 kart, okładka oklejona jest płótnem. Papiery jakie użyłam to piękna kolekcja Hello Beauty (Craft o'clock). Dodatkowo użyłam wielu tekturek, kwiatuszków z żywicy...; jest mnóstwo zakamarków i schowków.

Cały album jest bardzo zajmujący podczas oglądania i przenosi odbiorcę w "tamte czasy" :)














Cieplutko pozdrawiam
Dziękuję Wam za odwiedziny :)








9 komentarzy:

  1. Piękny cudnie delikatny, i szczerze powiedziawszy nie wiem czym ale uzyskałaś efekt cudnych wspomnień... Może to te delikatne kwiaty? a może pastelowe kolory... Śliczny album. Świetna okładka, fajnie wygląda taka bez papieru, zmediowana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. he he ;) Myślę, że ten papier zdziałał tu cuda - taki mglisty, nostalgiczny, kwiatowy... ;) Dziękuję :)

      Usuń
  2. Przeuroczy! Moją uwagę też zwróciła mediowa okładka - super wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny, bardzo romantyczny album :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny album, Kasiu. Bardzo w Twoim stylu, od razu widać, że to Ty go robiłaś. Będzie dla kogoś wspaniałą pamiątką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, dopracowany album, ja nie robię albumów nie mogę się przełamać do robienia albumów

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i za każdy pozostawiony wpis :)