07/04/2017

Kartki wielkanocne z wycinanek


Witam Was przedświątecznie  :)

Postanowiłam, że niektóre tegoroczne kartki wielkanocne wykonam szybko 
i z materiałów jako tako ułatwiających pracę twórczą ;) 
Zaopatrzyłam się więc w wielkanocne obrazki (Galeria Papieru) z myślą, że z wycinankami pójdzie szybko, a i efekt będzie ciekawy.
Bardzo fajnie pracowało się "z gotowcem", trzeba było jedynie dobrać odpowiedni papier pod tło i przyozdobić dodatkami.
Koniec końców  jestem zadowolona z efektów :)


Tu wykorzystałam kwiatuszki do wycinania ("Miłość Kwiaty" Galerii Papieru) - podpasowały mi idealnie do  grafiki   :)


W tej karteczce użyłam świetnie pasującego stempelka z napisem od Bloom Craft


Tu połączyłam piękny uniwersalny szary papier "Oczarowanie 4" także od Bloom Craft
oraz wiosenne kwiatuszki "Zaginione witraże" Galerii Papieru


Za zajączkami znajduje się tło stworzone ze ścinków :)

I Jak wyszło?
Także korzystacie z gotowych grafik?


Ślę pozdrowienia, 
Kasia :)

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Nie czuję się najlepiej w tematyce wielkanocnej jeśli chodzi o kartki, ale chyba jakoś wyszło ;) Dziękuję :)

      Usuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i za każdy pozostawiony wpis :)