28/03/2017

8. urodziny Art Piaskownicy = candy + blog hop


Art Piaskownica zorganizowała urodzinowe candy połączone z zabawą blog hop.
Z przyjemnością i ciekawością wzięłam udział w zabawie - pierwszy raz spotkałam się z tą formą :)
Więcej szczegółów znajdziecie tu ----> 8 urodziny Art Piaskownicy



Hopsałam z bloga na blog (wg wskazówek) i odwiedziłam niezwykle twórcze osoby, 
miałam przyjemność obejrzeć ich prace - jakże od siebie różne. 
Przyjemna blogowa wędrówka doprowadziła do ułożenia hasła - klucza:

Zwolnij, przestań podążać za tłumem,
twórz swoją własną drogę, 
rób z pasją każdego dnia to,co kochasz.

Dla mnie była to przemiła zabawa i jednocześnie powrót do dzieciństwa...  
...pamiętam jak dla młodszej siostry pisałam karteczki z hasłami i w kolejno poszczególnych miejscach mieszkania ukrywałam je, 
i tak krok po kroku, z miejsca na miejsce prowadziły one do niespodzianki ;) 
Cieszyłyśmy się obie :)

Dziękuję załodze Art Piaskownicy za miłą podróż :)
Niech hasło-klucz będzie z Wami! :)
Ślę pozdrowienia,
Kasia


1 komentarz:

  1. Dziękujemy za zabawę z okazji naszych 8 urodzin:) Art-Piaskownica

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i za każdy pozostawiony wpis :)