09/03/2017

Ślub w różanym ogrodzie

Witajcie :)

Na wstępie pochwalę się, że kilka dni temu zostałam obdarowana pięknymi papierami prosto z Holandii -upominek od mojej serdecznej przyjaciółki :) Któż z nas nie lubi dostawać czegoś co cieszy oko, 
a jeśli na dodatek związane jest to z nasza pasją, to już dopiero pełnia szczęścia :)
Sądziłam, że troszkę "przeleżą swoje" zanim zacznę coś z nich robić, 
ale tak bardzo utkwił mi w głowie papier z motywem pustych klatek i różyczek, że wzięłam się do roboty. 
Jednocześnie natrafiłam na wyzwanie z kartkową mapką, która wspaniale posłużyła mi jako punkt wyjścia :)

Oto różane efekty...




Tu widać mieniące się różyczki i paseczki





Moja nowa kolekcja urokliwych papierów (miejscami mieniących się) i samoprzylepne wzorzyste diamenciki  :)



Kartkę "Ślub w różanym ogrodzie"
zgłaszam na wyzwanie do 
The Scrappy Sketches   wyzwanie #3 - Mapka kartkowa




Ślę pozdrowienia, Kasia


8 komentarzy:

  1. Prześlicznie ją skomponowałaś:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć, dziękuję :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Świetna kartka, fajnie dobrane papiery :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza kartka, dziękuję za udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i za każdy pozostawiony wpis :)