15/03/2017

Dobiegłeś do 18!


Witajcie serdecznie :)

Męskie kartki to niemałe wyzwanie, i myślę, że wiele osób będących w temacie zgodzi się ze mną ;)
U mnie zasada jest taka, że nie chcę użyć kwiatów, i najlepiej jakbym miała pod ręką fajnie pasującą tekturkę.
Tym razem miałam okazję zrobić taką właśnie kartkę na 18 urodziny. 
Tematów na nią miałam dwa - sport lub wędkarstwo, zdecydowałam, że połączę te dwa zainteresowania ;) 

Moim zdaniem idealnie sprawdził się tutaj typ kartki kaskadowej.








Na pierwszej stronie motyw sportowy z biegaczem "dobijającym do mety", 
po otwarciu motyw wędkarstwa - imitacja wędki i piękna syrena, którą może uda się złowić ;)
Do tego mała gra słów,
a także dużo miejsca na serdeczne życzenia i podpisy od całej rodzinki.





Jak Wam się podoba? 

Kartka biegnie na wyzwanie do

Przesyłam pozdrowienia, 
Kasia :)


9 komentarzy:

  1. Super!
    Dziękuję bardzo za udział w wyzwaniu Studio75. :)
    asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedzinki :) Brać udział w nietypowych wyzwaniach, to sama radość :)

      Usuń
  2. Super kartka a mi najbardziej spodobała się jej kolorystyka. Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Przyznam, że to moje ulubione wzory papierów do męskich prac. I zostały mi już resztki niestety :(

      Usuń
  3. Jak dla mnie świetna kartka! Super udało ci się połączyć dwa tematy zainteresowań Jubilata :))) To fakt, trudno tworzy się męskie kartki, ja zawsze także mam niemały z nimi problem :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Tak, tak składana kartka może być pomocna w sytuacji, gdy trudno jest zdecydować się na konkretny temat ;)

      Usuń
  4. świetna robota :)
    życzę powodzenia w wyzwaniu !

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wybrnęłaś 😃 świetna kartka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i za każdy pozostawiony wpis :)