21/03/2017

Stempelkowa wiosna!


Witam Was wiosenną porą :)

Tak jakoś natchnęło mnie wiosennie na nowości...
i moje makowo-różane stemple ujrzały światło dzienne i miały dziś swój debiut :)
Choć raczej chyba są to dzikie róże, bo zauważyć można na gałązkach małe kolce :)

W każdym razie tak mnie pochłonęło układanie i naklejanie wyciętych elementów, że zapomniałam zostawić miejsce na tekst. ;)
Także kartka jest bez tekstu, ale urok tych kwiatów jest tak wspaniale wiosenny, że tekst pewnie by tu przeszkadzał i rozpraszał.

Stemple odbiłam czarnym tuszem na wcześniej przygotowanych bazach z mgiełek i wody, 
miejscami kwiaty i ptaszka potraktowałam mazakami. Wycięcie wszystkich stempelków było nieco pracochłonne, ale przyjemność z ich komponowania - przewspaniała! :)







Stempelkowa wiosna leci radośnie na wyzwanie do:

ScrapCaffe   wyzwanie WIOSNA



Craft Style wyzwanie #33 Wiosna ach, to ty...


Pozdrawiam gorąco
dziękuję za odwiedziny 
Kasia :)

19 komentarzy:

  1. Piękna wiosna :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Style :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo udany debiut😉 Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Będą następne stempelkowe prace, na pewno :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Mnie także się podobają :) Będę jeszcze je testować w innej kolorystyce...

      Usuń
  4. Piękna kompozycja! Stempelkowe kwiaty świetnie się prezentują :)
    Dziękuję za udział w wiosennym wyzwaniu ScrapCafe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za udział w wiosennej zabawie ScrapCafe.

    OdpowiedzUsuń
  6. och:)! CUUUDOWNA:)! pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Marcowym Wyzwaniu Craft Style

    OdpowiedzUsuń
  7. Istne szaleństwo z tym wycinaniem, ale efekt naprawdę urzekający :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczyna mnie wciągać to wycinanie, więc pewnie na tym się nie skończy :) Dziękuję za odwiedzinki :)

      Usuń
  8. Bardzo podoba mi się ta kartka, piękne wycięte stemplowane kwiaty i świetna kompozycja:)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu wiosennym Craft Style:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna wiosenna kompozycja. Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapCafe.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna :) Dziękuję za udział w zabawie Scrapcafe :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i za każdy pozostawiony wpis :)