19/03/2017

Kartka z warkoczem


Serdecznie Was witam  :)

Lubię mieć czas na swoje twórczości, lubię realizować je w ciszy i spokoju, gdy nic i nikt mnie nie rozprasza.
Tak właśnie upłynęła mi sobota, miałam "tę wymarzoną chwilę" :)

Inspiracją do powstania kartki stało się pewne wyzwanie, 
gdzie musiało znaleźć się drewienko, sznurek i szary papier bądź tekturka falista.



Pomysł na warkocz ze sznurka tkwił mi w głowie już długo, więc okazja była idealna, by teraz móc go zrealizować.
Na warkoczowym wianku umieściłam papierowy kwiat i florystyczne dodatki.
Poniżej kwiatka znajduje się mini skalniak z trzech kawałków drewienka,
drewniane elementy stanowią także motylek i ozdobna roślinność.
W tle tekturka falista, siatka florystyczna i kilka chlapnięć mgiełką.

Osobiście jestem zadowolona z efektu i powoli szykuje się kolejna kartka z warkoczem :)
Mam nadzieję, że Wam również przypadnie do gustu :)








Kartkę z warkoczem z przyjemnością wysyłam na wyzwanie do:

123 scrapuj Ty wyzwanie #96 NATURALNIE



Skarbnica Pomysłów  wyzwanie #3 Z jednym kwiatem




Przesyłam pozdrowienia i dziękuję za odwiedziny
Kasia :)

18 komentarzy:

  1. Anonimowy19/3/17

    Bardzo piękna i POMYSŁOWA kartelusia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Sama czasami mam warkocza, więc pewnie stąd ten pomysł :)

      Usuń
  2. Śliczna kartka, Super połączenie z tekturą falistą, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bogusiu :) Pierwszy raz użyłam takiej tekturki, mnie także się podoba :)

      Usuń
  3. Śliczna, uwielbiam warstwy. Dziękuję za udział w wyzwaniu I Kropki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) U mnie podobnie -chociaż te trzy warstwy muszą być, inaczej jakoś tak pusto ;)

      Usuń
  4. Twoja kartka wywarła na mnie ogromne wrażenie- świetnie wykorzystałaś naturalne produkty!BrawoTy!
    Dziękujemy za wspólną zabawę z 123scrapujTy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dziękuję :) Najpierw pomyślałam,że wzięłam temat zbyt dosłownie, ale koniec końców jak naturalnie,to naturalne ;)

      Usuń
  5. Świetna. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Skarbnicy Pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie prace w stylu "eko", ze sznurkami, tekturkami itp. Ciekawe, czy kartka z podziękowaniem była dla osoby, która podarowała Ci "tę wymarzoną chwilę" ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. To moja pierwsza "eko praca". Fajne jest to,że można w ich tworzeniu wykorzystać to, co "pod ręką". A jak się znajdzie okazja do dziękowania,to na pewno kartka będzie jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super warstwowa praca, uwielbiam takie :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Skarbnicy Pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Dzięki warstwą na kartce "coś się dzieje", dlatego także je lubię :)

      Usuń
  9. Great ! Thank you for joining us for the challenge I Kropka;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny ten placiony wianek. Dziękuję za udział w wyzwaniu I Kropki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i za każdy pozostawiony wpis :)