24/04/2017

Romantyczny czekoladownik ślubny - shabby chic


Witajcie serdecznie :)

Czekoladownik ze słodką zawartością dla nowożeńców? Dlaczego nie?! :)
Wykonany przeze mnie prezentuje się w stylu shabby chic.

Na czekoladowniku znalazły swoje miejsce m.in. takie cudności jak: wdzięczna biała koronka oraz wstążka szyfonowa, kwiecisty wzór papieru na brzegach delikatnie poszarpany, kwiaty róż i gardenii oraz tekturkowy decor i ozdobna perełka.

W zamiarze całość miała prezentować się romantycznie, pastelowo, ciepło i przytulnie
jak na shabby chic przystało ;)
 Zapraszam do galerii




Ozdobny decor potraktowałam zieloną farbą, następnie lakierem postarzającym do spękań,
na wierzch naniosłam jasną farbę akrylową. Nie chciałam jednak, by spękania bardzo rzucały się w oczy, 
dlatego naniosłam delikatnie przy pomocy gąbeczki ponowną warstwę tej samej farby akrylowej. 
Dzięki temu spękania lekko są przysłonięte, a tekturka nabrała chropowatej struktury.




Czekoladownik z przyjemnością wysyłam na wyzwania do:


Miszmasz Papierowy  Koronkowy zawrót głowy


gdzie użyłam w pracy tekturki decor




Ślę Wam ciepłe pozdrowienia,
Kasia


edit: Czekoladownik zdobył I miejsce na blogu Klub Twórczych Mam

14 komentarzy:

  1. Czekoladownik jest Kasiu przecudny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, dziękuję :) Mnie także się podoba, chyba go nie oddam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu, śliczny czekoladownik, klimatyczny i bardzo romantyczny :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu KTM!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Shabby chic właśnie ma to w sobie, i coś czuję, że styl ten nie opuści mnie szybko :)

      Usuń
    2. Ja też bardzo lubię ten styl i odczuwam dużą lekkość tworzenia prac w tym stylu. Ciekawa jestem Twoich kolejnych rac w wydaniu shabby :)

      Usuń
  4. Pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny czekoladownik:)
    Dziękuję za udział w kwietniowej edycji Fana Papelii:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Myślę, że Wasza tekturka idealnie tu podpasowala :)

      Usuń
  6. Bardzo ładnie i romantycznie :) POzdrawiam w imieniu Zespołu Klubu Torczych Mam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Właśnie tak miało być - romantycznie :)

      Usuń
  7. Delikatny, romantyczny...pięknie wyszło :)
    Pozdrawiam.
    Dzięki za udział w zabawie w Klubie Twórczych Mam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie romantyczbie widzę ślubne czekoladowniki :) Dziękuję bardzo :)

      Usuń
  8. Pięknie jest :) Dziękuję za zabawę na blogu sklepu Miszmasz Papierowy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i za każdy pozostawiony wpis :)