09/07/2018

Morskie inspiracje


Witajcie serdecznie :)

Niedawno wczasowałam i odpoczywałam, jednym słowem -delektowałam zmysły morskim klimatem :)
W Rowach byłam pierwszy raz, i przyznam, że jest to miła, przyjemna nadmorska miejscowość. Pogoda jak to nad morzem - zmienna - ale słonecznych dni nie zabrakło, i pomimo wiatru na plaży, zimnego morza, odpoczynek był udany. 
Miałam okazję napstrykać kilka zdjęć wzburzonego morza, oraz darów morza, jakie na każdym kroku można było spotkać 
spacerując plażą. Na pewno będą mnie inspirować, może i Was natchną do tworzenia? :) 

Pozdrawiam ciepło -przesyłam wirtualnie muszelki, glony, wodorosty i szum morskich fal :) :*


4 komentarze:

  1. Super inspiracje Kasiu. Ta odciśnięta stopa super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że pobyt nad morzem zaowocuje klimatyczną pracą :) A odcisk należy do mojej córy ;) Pozdrawiam Bogusiu

      Usuń
  2. Uwielbiam szum morza, działa na mnie niezwykle kojąco :) Wspaniałe pamiątki przywiozłaś w tym pudełeczku <3
    Ja jeszcze przed urlopem, choć kierunek obraliśmy na drugim krańcu Polski ;) Przesyłam serdeczne pozdrowienia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdradzę, że powstała już praca z tych zdobyczy ;) A gdziekolwiek będziesz Kasiu,też znajdziesz jakieś cuda, z których dasz radę coś wyczarować ;) Pozdrawiam także

      Usuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i za każdy pozostawiony wpis :)