25/07/2021

Ptaszek do doniczki

 Witajcie :)

Używanie mediów w pracach jest dla mnie czymś przyjemnym.
Media sprawiają, że dekorowana powierzchnia nabierze innego, mniej oczywistego wyglądu.
A idąc "na żywioł" poprzez mieszanie ze sobą różnych mediów 
może mile zaskoczyć końcowymi efektami :) 

Poniżej efekty mediowych wariacji ;) Dekoracja na piku - do doniczki.


Ptaszka wybieliłam białym gesso, następnie nakładałam pastę strukturalną (lekko ziarnistą).
Pastę nakładałam twardym pędzlem stosując ruchy góra-dół (coś na wzór tapowania).
Dla uwypuklenia wzoru natarłam woskiem. 




Pozdrawiam, Kasia

7 komentarzy:

  1. Ciekawy efekt końcowy

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudny! Zainspirowałaś mnie! W gratisie od zielonychkotów dostałam 2 drewniane ptaszki, może pierwszy raz w życiu zrobię takie piki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daga, spróbuj koniecznie! Co się będą ptaki marnować :) Cieszę się, że Ci się podoba :)

      Usuń
  3. Bardzo fajna dekoracja, poradziłaś sobie doskonale z tą niewielką formą :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i za każdy pozostawiony wpis :)