19/12/2021

Gwiazdkowy śnieg

 Witajcie ciepło :)

Dziś kolejna kartka świąteczna na tapecie. 

To pierwsza kartka jaką zrobiłam w zimowym klimacie w tym roku - tzw. kartka na rozgrzewkę ;)

Ciemne tło stanowi arkusz od Craft&You Design -kolekcja Winter Holiday 03, który lekko poszarpałam. 
Ma on na sobie białe kropeczki (ala śnieg), ja dodatkowo przykleiłam małe cekinowe gwiazdki
oraz dużą pięknie ażurową śnieżynkę obsypaną brokatem.

I już :) 





Pracę zgłaszam na wyzwanie 


Zielone Kotywyzwanie "Gdy pierwsza gwiazdka..."



4 komentarze:

  1. Taka prosta, a przepiękna! Kiedyś chciałam zrobić podobną, ale na craftowym papierze - i nie zrobiłam, bo mi gdzieś wcięło te śnieżynki. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Daga :) A ta śnieżynka jest sprzed roku, i w tym roku doczekała się :) Pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i za każdy pozostawiony wpis :)