27/12/2021

Świąteczno-zimowe pudełeczko

 

Witajcie serdecznie :)

Tuż przed świętami "na prędce" zrobiłam pudełeczko świąteczne na drobny prezencik.

Porządnie je wybieliłam kilkoma warstwami gesso i farby, odbiłam wzór przez maskę, 
po czym nastąpiła ta miła część - dekorowanie :)
Przezroczysta kopuła to połówka plastikowej bombki - w niej zamknęłam sypkie elementy 
(gwiazdki, brokat) oraz puchate kulki i jelonka.
Poniżej małe szyszki, koronka, pręciki, tekturkowe choinki i gwiazdka.







Pudełeczko zgłaszam na wyzwanie do 

Miszmasz Papierowy - wyzwanie #74 Dowolna praca z tekturką





Pozdrawiam, Kasia


5 komentarzy:

  1. Piękna praca! Podoba mi się ta ilość detali, mixed mediów. Najbardziej podoba mi się pomysł z bombką!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne opakowanie. Samo w sobie jest przepięknym prezentem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Woow! Jestem pod wrażeniem. Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne, zimowe pudełeczko. Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy. Pozdrawiam, Hania DT.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i za każdy pozostawiony wpis :)