29/12/2021

Pudełko świąteczne na prezent

 Hej, hej :)

Święta za nami, ale nie zdążyłam zaprezentować tego wszystkiego, co powstało właśnie w grudniu.

Poprzednio prezentowałam małe pudełeczko świąteczne, dziś większa wersja.

Pudełko jest tekturowe o wymiarach ok. 21x14 cm, pomalowane na całości białym gesso,
antycznym gesso (od Cadence) -ma on postać ziaren różnej wielkości i białą farbą.
Odbiłam kilka śnieżynek przez szablon (od Itd Collection).
W centralnej części umieściłam pół przezroczystej bombki, w której zamknęłam
kilka sypkich drobinek. Na koniec - dekoracje :)








Pudełko leci na wyzwanie do

Scrap And Me - wyzwanie #87 Prezent


Szuflada - bingo grudniowe

wybrałam linię przezroczysty/kula/perłowy

choć pasuje też: matowy/kula/puszysty



Pozdrawiam, Kasia



2 komentarze:

  1. Jakie piękne pudełko, wspaniale je ozdobiłaś :)
    Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne pudełko! Zachwycające! Witam w wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i za każdy pozostawiony wpis :)