28/03/2020

Motyla wiosna


Witajcie ciepło :)

Z tym projektem czekałam na wiosnę :) 
Jakże się cieszę, że w końcu mogę podzielić się z Wami zdjęciami motyla!
Zrobiłam go -ho ho ho- kilka dobrych miesięcy temu.


Motyl to baza od Woodoust!
To była czysta przyjemność tworzenia! Czego tu nie ma...
Motyl obklejony jest papierem w listeczki Studio75,
a na nim: odbite stemple, pasty pękające, pasty strukturalne odbite przez maski, 
liście, ręcznie robione kwiaty z foamiranu, kulki styropianowe, tekturki, farby, chlapania.
Jest też metalowy dekor z wzorzystym oczkiem, z którego efektu końcowego jestem bardzo zadowolona ;)
Pomalowałam go obficie białym gesso, naniosłam pastę pękającą.
Całość uwieńczyłam woskiem na bazie wody Cadence - Dora , odcień antique pink o numerze 6147,
pięknie się mieni, najlepiej nakładać pędzelkiem :)












Wiosennego motyla zgłaszam na wyzwanie do

Art Piaskownica - wyzwanie mixmedia - "Woski, woski" (do 24.04)
Użyłam wosku na bazie wody Cadence - Dora , odcień antique pink o numerze 6147




Świry Rękodzieła - konkurs marcowy "Kwiecista wiosna" (do 16.04)


Zielone Koty - "W oczekiwaniu na wiosnę" (do 29.03.)


Ciepło pozdrawiam, Kasia :)

16 komentarzy:

  1. Ależ on piękny! Kolory, faktury, kompozycja - boskie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudownie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. O jakie cudowności :) Powiało wiosną

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest przepiękny! Wspaniale ozdobiony.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny, bogaty w szczegóły.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjnie co to wszystko wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyszedł Ci ten motyl:)

    OdpowiedzUsuń
  8. DZIĘKUJĘ Wam serdecznie za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny motyl, kompozycja i kolory- cudne

    OdpowiedzUsuń
  10. Woow, ileż tu... Dopiero na zbliżeniach widać jak dużo na nim umieściłaś. Całość bardzo spójna, no i po prostu piękna...

    OdpowiedzUsuń
  11. Bajeczna praca - wspaniały, wiosenny efekt uzyskałaś. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Powiało wiosną ;). Dzięki za udział w wyzwaniu na blogu Art-Piaskownica

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i za każdy pozostawiony wpis :)