31/03/2020

Żyj pełnią życia!

Witajcie ciepło :)

Dzisiejszy dzień przywitał mnie śniegiem za oknem...- no cóż...
- w marcu jak w garncu, a niebawem kwiecień plecień...- więc wszystko się zgadza ;)
A u mnie na blogu ciepło, wiosennie i mam nadzieję, że przyjemnie ;)

Któż nie tęskni za spacerami w ciepłych promieniach słońca, śpiewiem ptaków, zapachem kwiatów...
No właśnie... 
Tym czasem musimy obejść się smakiem...
Zapraszam Was na spacer po mojej kartce- z rowerem wśród kwiatów w roli głównej.
Pomediowana - pochlapana, pociapana - wyszła tak, jak miałam w zamiarze :)








Uściski dla Was, pozdrawiam, Kasia


10 komentarzy:

  1. Wygląda fantastycznie! Bardzo mi się podoba, jak pociapałaś. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak w tajemniczym ogrodzie... :)
    Ja także tęsknię za wiosennymi spacerami... ale musimy jeszcze poczekać, damy radę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycająco kwiatowa

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziki ogród, fajne to pociapanie mchem

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna! Te zielone "ciapki" dają świetny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow. Fantastyczna:) każdy szczegół dopieszczony 😍

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna, piękny ogród zrobiłaś na kartce

    OdpowiedzUsuń
  8. Wooow! Jest niezwykła... Kwiaty na drzewie wyglądają wyjątkowo, całość umieszczona w kole dało świetny efekt. I ten rower wśród latarni, kwiatów. Aż człowiek się rozmarzył...

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest niezwykła, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i za każdy pozostawiony wpis :)