02/04/2020

Przyleciała ważka - ozdoba na piku


Hej, hej :)

Upodobałam sobie jakiś czas temu ozdoby na piku...
Tę dzisiaj prezentowaną - z ważką- wykonałam na tekturce od Tekturkowo.
Uznałam, że ciekawie ją przerobię i będzie wystarczająco ;)




Wybieliłam tekturkę białą farbą akrylową używając do tego gąbeczki.
Później użyłam mojego najnowszego medium - antycznego gesso (kolor ecru, od Cadence), który zawiera zauważalne drobinki, 
i rzeczywiście ciekawie zmienia powierzchnię. Na koniec trochę wosku i chlapań mgiełką -a w zasadzie 
poprzez użycie rureczki, która jest w buteleczce.  Ozdoba jest dwustronna, a następnym razem postaram się pamiętać, 
by zrobić fotki z ozdobą umieszczoną w kwiatku ;)





Pozdrowienia dla Was :)



12 komentarzy:

  1. Kasiu, piękna ozdoba na piku, taka delikatna, bardzo kobieca

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale boska! Jestem zachwycona tym, jak ozdobiłaś tekturkę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa ozdóbka, wiosenna i radosna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wiosenna ozdoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękna! Ja robiłam dzisiaj ozdoby wielkanocne z użyciem tekturek. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogromnie mi się podoba. Uwielbia motywy z ważką:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna ozdoba na piku, lubię motyw ważki

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna ozdoba, uroczo wygląda ta tekturka i świetna ćma... Dodatkowo fakt, że wiem ile cm na ogół mają tekturkowe wianuszki sprawia, że wiem, że to nie za dużo urocza ozdoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super ozdobę wykonałaś.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna ozdoba, niesamowita :) Cudo

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i za każdy pozostawiony wpis :)