17/04/2020

Kurki, kurki do domu...


Witajcie :)

Jeszcze przed świętami zrobiłam dekoracje stojące.
Dwie bazy HDF w kształcie kur udekorowałam farbami w odcieniach beżu, żółci i złota.
Chciałam by były to prace pół świąteczne, pół wiosenne :)


Tło wykonałam przy pomocy szablonu (w nierugularne plamy na obu kurach, 
oraz dodatkowo drugi szablon - ukazujący border). Następnie całość pomalowałam
antycznym gesso w kolorze ecru (stąd widać drobne ziarenka jakby piasku).
Póżniej w ruch poszły farby.

Na każdej kurce umieściłam kompozycję kwiatową.


Kura duża




Kura mała




Ciepło pozdrawiam :)

17 komentarzy:

  1. Śliczne dekoracje, ja w tym roku nic nie zrobiłam, żadnych dekoracji świątecznych jakoś tak wyszło...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Monika :) U mnie też różnie - raz wiecej prac, raz mniej, albo w ogóle...

      Usuń
  2. I są wielkanocne i wiosenne. Pięknie je ozdobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Są takie wiosenne i takie delikatne Kasiu te Twoje dekoracje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Są przepiękne! I właśnie takie wiosenne! Zaskakujące jest dla mnie to gesso antyczne, może uje w końcu upoluję, bo faktura Ci wyszła obłędna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Daga :) Używam od kilku tygodni, szalenie lubię :) Jak będziesz miała okazję kupić, to spróbuj. Mam nadzieję, że również Cię zauroczy :)

      Usuń
  5. Kury wyszły wspaniale, bardo wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kury przyozdobione w wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczo ozdobione te kurki, zarówno efekt maski jak i kompozycja z kwiatuchami ślicznie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kurki :) Wspaniałe i efektywne , świetnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie kurki, znakomicie się prezentują ❤️

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczne kurki, wspaniała ozdoba. I faktycznie, mogą być na święta, ale nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i za każdy pozostawiony wpis :)