05/09/2018

Kartka ślubna bez kwiatów - mediowa


Jeśli ktoś się zastanawia czy jest możliwa kartka ślubna bez kwiatów, to odpowiadam:
tak, jest możliwa! I ja bardzo lubię takie prace :) Postawiłabym je na równi z pracami męskimi,
przy których także trzeba pogłówkować.





Postanowiłam pójść w media, i przy użyciu niewielu w nich powstała taka o kartka,
która jest inspiracją dla Filigranki.pl - tam też pokrótce opisuję co i jak zrobiłam.
Na koniec wpisu umieściłam kilka zdjęć kartek także bez kwiatów, które udało mi się dawniej zrobić :)





Kartka motyle serce

Kartka vintage bez kwiatów


Kartka ślubna z klatką - bez kwiatów

 Dziękuję za Waszą obecność, pozdrawiam cieplutko :)

8 komentarzy:

  1. Kartki z motylkami to mistrzostwo. Są przepiękne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo je lubię :) Dziękuję bardzo za miłe słowa :)

      Usuń
  2. Bardzo lubię Twoje nie-kwiatkowe karki :) Piękną kolekcję stworzyłaś w tym poście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu :) Wbrew pozorom nie są one takie trudne, przyznam, że lubię zrobić coś bez kwiatów :)

      Usuń
  3. a ja zawsze mam problem jak mam bez kwiatów robić ;D, świetnie Ci te kartki wyszły

    OdpowiedzUsuń
  4. Każda piękna, nietuzinkowa:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne te kartki, zwłaszcza te z motylami :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i za każdy pozostawiony wpis :)