29/09/2018

Skarbonka "grosz do grosza..."

Hello :)

Kto by kiedyś pomyślał, że przyjdzie mi zrobić skarbonkę?
Nie żeby ktoś mi kazał, czy zmuszał, po prostu zwyczajnie to mój pomysł urodzinowy dla taty ;)



Pudełko jest wymiarów o wymiarach ok. 10x10x10cm wykonane ze świetnej grubej tektury.
Kupiłam go jakiś czas temu w sklepie jysk - był to zestaw trzech pudełek, które wzajemnie do siebie wchodzą. 
Użyte przeze mnie jest największe z zestawu.
Skarbonkę nieco pomediowałam i ozdobiłam "męskimi tekturkami" ;) 








Uściski dla Was :)

7 komentarzy:

  1. Jestem pod wrażeniem :) każda tematyczna ścianka ma swoje przesłanie :) podoba mi się to drewno, widoczne słoje...:) fantastyczna skarbonka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aga :) Oto właśnie chodziło, by na ściankach były różne "męskie" tematy - nie było to takie hop siup, ale coś tam znalazłam w moich zbiorach ;)

      Usuń
  2. Kasiu, świetna skarbonka :) Tata z pewnością zachwycony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, podobała się :) Dziękuję Kasiu. I powiem Ci, że mnie także by się przydała ;)

      Usuń
  3. Niesamowita ta skarbonka. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Skarbonka prezentuje się rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i za każdy pozostawiony wpis :)